22 Ιαν 2017

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΗΝΕΣΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗ ΝΔ; ΞΑΝΑΒΓΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ! Φωτήλας: H έδρα δεν ανήκει σε κανένα κόμμα, ανήκει στο βουλευτή

Ο ανεξάρτητος βουλευτής Ιάσωνας Φωτήλας επεσήμανε σε συνέντευξή του ότι έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον του στη Νέα Δημοκρατίας, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι η μόνη ελπίδα για τη χώρα. Παράλληλα ο κ. Φωτήλας
τόνισε ότι δεν έφυγε από το Ποτάμι, αλλά τον έδιωξαν.
«Βλέπετε κάποιον άλλον πέραν του κ. Μητσοτάκη ο οποίος μπορεί να σταματήσει τον κ. Τσίπρα; Είναι η μόνη ελπίδα για την χώρα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο βουλευτής Ιάσων Φωτήλας, μιλώντας στον Flash 96,0 F.M. ενώ απαντώντας σε ερώτημα για το εάν θα ενταχθεί στη Νέα Δημοκρατία είπε «δεν το γνωρίζω αυτό να σας το απαντήσω. Ότι εμένα με ενδιαφέρει, έχω εκδηλώσει το ενδιαφέρον μου. Εγώ θεωρώ ότι έχω να προσφέρω, ότι έχω προσφέρει τα δύο χρόνια αυτά που βρίσκομαι στο κοινοβούλιο και έχω να προσφέρω. Το αν θα είμαι ή όχι, δεν εξαρτάται μόνο από εμένα» και συνέχισε αναφερθείς στο Ποτάμι:
«Καταρχάς εγώ δεν έφυγα από Το Ποτάμι, με διώξανε από Το Ποτάμι. Από εκεί και πέρα, εγώ ξέρω ότι αν διαβάσουμε το Σύνταγμα η έδρα δεν ανήκει σε κανένα κόμμα, ανήκει στο βουλευτή».
http://www.tribune.gr/