29 Ιουν 2016

Ο ΤΖΗΜΕΡΟΣ ειναι ο ορισμος του μ@κ@κ@


Νέα προκλητική ανάρτηση...

Με νέα ανάρτηση στο facebook, στην οποία επιμένει να χαρακτηρίζει τον δολοφονημένο Παύλο Φύσσα «φασίστα» και...
«κήρυκα του μίσους» έκανε χθες ο

επικεφαλής της παράταξης Δημιουργία Ξανά, Θάνος Τζήμερος, ως απάντηση στην ανακοίνωση της οικογένειας μετά από προηγούμενο προκλητικό του σχόλιο. 

Απαντώντας στην ανακοίνωση των δικηγόρων της οικογένειας Φύσσα κατά του κ. Τζήμερου ως αντίδραση στην επίθεση που είχε εξαπολύσει εναντίον της μνήμης του αδικοχαμένου μουσικού αλλά της μητέρας του μέσω κοινωνικού δικτύου, ο επικεφαλής της παράταξης Δημιουργία Ξανά έγραψε, μεταξύ άλλων:

«Δεν εξισώνω τον θύτη με το θύμα διότι δεν εξισώνονται. Λέω το εξής που το αντιλαμβάνεται και παιδί του δημοτικού: Φύσσας = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφονημένος. Ρουπακιάς = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφόνος. Βρείτε εσείς τώρα την εξίσωση».

Στην μακροσκελή ανάρτησή του ο κ. Τζήμερος, αναφέρει πως δέχεται απειλές κατά της ζωής του, ενώ απευθυνόμενος πως τη Μάγδα Φύσσα γράφει: 

«Όσο για τη μάνα δεν έχω κανένα πρόβλημα να της ζητήσω συγγνώμη αν την αδίκησα. Θα τη ρωτούσα όμως: όταν άκουγε τους στίχους του γιου της τι του έλεγε; Τι είναι αυτά που τραγουδάς, αγόρι μου; Δεν λύνεται τίποτε με τη βία; Δεν σου φταίει καμιά Ανγκέλα που οι Έλληνες ψήφιζαν φαύλες κυβερνήσεις που τους καταχρέωναν πουλώντας διορισμούς και αγοράζοντας ψήφους; Αυτά του έλεγε; Ή καμάρωνε για τον επαναστατικό του οίστρο; Αν τον συμβούλευε να σταματήσει την τέχνη του μίσους, χίλια συγγνώμη, έκανα λάθος στην εκτίμησή μου, κι έχει όλη τη συμπάθειά μου για τη τραγωδία που ζει. Αν ήταν fan των φασιστικών του εμπνεύσεων, έχει πάλι όλη τη συμπάθειά μου για τη τραγωδία που ζει, αλλά, λυπάμαι, συνέβαλε κι εκείνη στο να περπατήσει ο γιος της στους δρόμους του μίσους. Κι αυτή η στρούγκα, αυτό το γάλα έχει, λένε στο χωριό μου»...

ethnos.gr