31 Ιαν 2015

Τα ακριβά γούστα του κυρίου Μανιάτη...


«Θέλω να μάθω σε ποια καρέκλα κάθισε. Σε μια απλή καρέκλα ή σε μια «τροχήλατη καρέκλα» αξίας 1.500 ευρώ;»…

Έχω δυο μέρες τώρα που προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Φόρτο εργασίας επικαλούνται οι συνεργάτες του νέου υπουργού Περιβάλλοντος, αφήνοντάς με με μια μεγάλη απορία. Μα είναι η...
περιέργειά μου τόση, που δεν την αντέχω.

Θέλω να μάθω τι βρήκε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης στο υπουργικό γραφείο. Θέλω να μάθω σε ποια καρέκλα κάθισε. Σε μια απλή καρέκλα ή σε μια «τροχήλατη καρέκλα» αξίας 1.500 ευρώ; Συγγνώμη που επιμένω, αλλά δεν μπορώ ακόμα να το χωνέψω. Δεν μπορώ με τίποτα να καταπιώ αμάσητη τη σπουδή του κ. Μανιάτη να παραγγείλει μόλις λίγες ημέρες πριν τη διεξαγωγή των εκλογών μια πολυθρόνα τέτοιας αξίας για το υπουργικό γραφείο που σύντομα έμελλε να εγκαταλείψει. Προτιμώ να φανώ γκρινιάρης, παρά να πιαστώ κορόιδο από τον πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ και πρώην βουλευτή Αργολίδας. Μα πως κάνεις έτσι για μια καρέκλα, θα μου πεις. Εδώ κοτζάμ έδρα έχασε ο χριστιανός κι εσύ κάθεσαι και γκρινιάζεις για μια παλιοκαρέκλα; Ε, ναι, γκρινιάζω. Και επιμένω να μάθω τι σόι καρέκλα είναι αυτή και πού τελικά βρίσκεται. Είναι στο υπουργείο ή μήπως κοσμεί κάποιο γραφείο στο Άργος; Μα πως κάνεις έτσι για 1.500 ψωροευρώ, θα μου πεις. Εδώ κοτζάμ υπουργείο έχασε ο άνθρωπος κι εσύ ασχολείσαι με ένα τροχήλατο επιπλάκι; Ε, ναι, επιμένω και θέλω να μάθω. Θέλω να μάθω ποιος κάθεται σήμερα πάνω στα 1.500 ευρώ του φορολογούμενου. Θέλω να ξέρω από ποιον θα τα ζητήσω πίσω. Από τον Γιάννη Μανιάτη ή από τον Παναγιώτη Λαφαζάνη; Γιατί εγώ, ως φορολογούμενος τα 1.500 ευρώ τα θέλω πίσω. Μικρόψυχος και καρμίρης; Ναι, είμαι.

Τόσες και τόσες σπατάλες, αυτή σε πείραξε; Ναι, αυτή με πείραξε. Αυτή μου κάθισε στον λαιμό. Αυτή με εξόργισε πιο πολύ απ' όλες. Ακόμα κι από το κρεμοσάπουνο που έλειπε από το Μαξίμου, αυτή η καρέκλα μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι και θέλω τα λεφτά μου πίσω. Αν η καρέκλα βρίσκεται σήμερα στο υπουργείο Περιβάλλοντος, θέλω να ζητήσω από τον Παναγιώτη Λαφαζάνη να τη γυρίσει πίσω, να την πουλήσει, να κάνει τέλος πάντων ό,τι είναι απαραίτητο αρκεί να μην καθίσει πάνω στον ιδρώτα μας. Κι αν η τροχήλατη καρέκλα τσούλησε διακριτικά από το υπουργείο, να επιστραφεί πάραυτα σε αυτούς που την πλήρωσαν. Τελεία και παύλα...

Πέτρος Κατσάκος