18 Δεκ 2014

ΑΓΡΙΟΣ ΚΑΒΓΑΣ ΑΚΡΙΤΑ - ΒΕΡΥΚΙΟΥ ΜΕΣΩ FACEBOOK...


Μεγάλος καβγάς έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες μεταξύ του Δήμου Βερύκιου και της Έλενας Ακρίτα, με τους δύο να ανταλλάζουν βαριές κουβέντες...
μέσω των προσωπικών τους ιστοσελίδων στο Facebook.


Αυτό είναι το κείμενο που δημοσίευσε η Έλενα Ακρίτα στο facebook:



Προς τον Δήμο Βερύκιο

Κύριε,
Χίλια συγγνώμη που δεν ασχολήθηκα μαζί σας νωρίτερα, αλλά σας βαριέμαι αφόρητα. Τον τελευταίο καιρό όμως, αντλείτε το 15λεπτάκι της δημοσιότητας που σας αναλογεί περιφέροντας ως γυρολόγος, απο εκπομπή σε εκπομπή χρυσαυγίτικα δημοσιεύματα που με αφορούν: άλλωστε, οι πηγές του κάθε δημοσιογράφου είναι ανάλογες με το ήθος του. Οι υπεύθυνοι που τα διακινούν θα βρεθούν αντιμέτωποι με την δικαιοσύνη, μια που έχουν ήδη κατατεθεί, από μένα, μηνύσεις αλλά και αγωγές εις βάρος τους.
Η επίμαχη ερώτηση του χρυσαυγίτη Χρ. Παππά που κατατέθηκε τότε στην Βουλή - αποσύρθηκε άρον άρον, όταν κατάλαβε την γκάφα του. Εσείς συνεχίζετε. Κι αυτό διότι σας αποκάλεσα 'ομοφοβικό ΠΛΗΝάδελφο', όταν επιτεθήκατε χυδαία σε γκέι συμπολίτη μας.
Για να τελειώνουμε. Έχω κινηθεί νομικά εναντίον όλων αυτών των φασιστικών μορφωμάτων και πλέον τον λόγο έχει η δικαιοσύνη.
Εγώ έδωσα τις απαντήσεις μου. Εσείς δώσατε τις δικές σας; Έχετε εξηγήσει επαρκώς μετά το μέγα σκάνδαλο των υποβρυχίων:
1.) Γιατί σας αναφέρει ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ο Άκης Τσοχατζόπουλος στο ημερολόγιο του;
2.) Γιατί εσάς ΕΙΔΙΚΑ κι όχι τους δεκάδες άλλους δημοσιογράφους που κάλυπταν τότε το ρεπορτάζ του υπουργείου Αμυνας;
3.) Γιατί συναντηθήκατε ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΦΟΡΕΣ μαζί του μόνο την περίοδο 2010-2011;
4.) Γιατί κάποιες συναντήσεις των δυο σας δεν έγιναν στο υπουργείο, αλλά στο διαβόητο σπίτι του Άκη στην οδό Κόμνα Τράκα;
5.) ΚΑΙ 30 φορές ΚΑΙ κατ' ιδίαν στο σπίτι του;
6.) Για τις ανάγκες του ρεπορτάζ προφανώς;
7.) Γιατί τον υπερασπιζόσασταν με τέτοιο πάθος τον καταχραστή πρώην υπουργό; Οι 'ανάγκες του ρεπορτάζ' δεν υπήρχαν πια - φυλακή ήταν πλέον ο Άκης.
Κι επειδή εγώ δεν ρίχνω μπαλωθιές στον αέρα όπως εσείς - παραθέτω και το ηχητικό ντοκουμέντο: ΛΕΤΕ ΕΠΙ ΛΕΞΕΙ: "Ο ΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ"!
Αυτό και τέλος. Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σας. Αρκετή τοξικότητα μας περιβάλλει. Αν θέλετε να συνεχίσετε το υβρεολόγιο μόνος, θα κάνετε σόλο καριέρα. Εγώ δεν πρόκειται να σας ακολουθήσω!

Και αυτή είναι η απάντηση του Δήμου Βερύκιου ο οποίος επίσης απάντησε μέσω του Facebook:



Άκου μια στιγμή Έλενα Ακρίτα....

Η Ακρίτα τον Άκη Τσοχατζόπουλο τον γνωρίζει περισσότερα χρόνια από μένα! Υπήρξε "σύντροφος" της μητέρας της επί σειρά ετών στο ίδιο κόμμα. Και όχι κάποιοι απλοί "σύντροφοι" εξ αποστάσεως αλλά επίλεκτα μέλη της Προεδρικής φρουράς του Ανδρέα Παπανδρέου.

Εγώ τον Άκη Τσοχατζόπουλο ΔΕΝ τον βρήκα εκείνος με βρήκε στο υπουργείο Άμυνας και από τότε παρακολουθώ στενά την περπατησιά του σε ότι έχει σχέση με τα θέματα Άμυνας... Μια περπατησιά που ΔΕΝ έχει σταματήσει. Τα θέματα των εξοπλισμών που αφορούν τα έργα και τις ημέρες του Άκη Τσοχατζόπουλου παραμένουν ανοιχτά και ως μάχιμος δημοσιογράφος οφείλω να τα παρακολουθώ στενά!! Η ιστορία Τσοχατζόπουλου στο υπουργείο Άμυνας δεν έχει κλείσει!!

Γι' αυτό τον Τσοχατζόπουλο τον συναντούσα και εξακολουθώ να τον συναντώ ακόμη και στην φυλακή!!!! Δεν το έκρυψα ποτέ και δεν ντρέπομαι γι' αυτό. Είναι επαγγελματική υποχρέωση μου...
Όσο για το περιβόητο "ημερολόγιο του Άκη" που επικαλείσαι Έλενα Ακρίτα αυτό είναι της περιόδου των "ισχνών αγελάδων" όταν ο Τσοχατζόπουλος ήταν ήδη πεσμένος. στο πάτωμα, και κανείς δεν του μιλούσε πια. Και εδώ είναι η διαφορά η δική μου, από σένα και όλους τους όμοιούς σου. Δεν συμμετέχω στον λιθοβολισμό του αδύναμου, πηγαίνω πάντα με τους αδύναμους και ποτέ με τους ισχυρούς. Όπως ήμουν και εξακολουθώ να είμαι απέναντι σε κάθε εξουσία. Και αυτό το αποδεικνύουν οι πράξεις μου και τα τραπεζικά μου βιβλιάρια.

Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι επί υπουργίας Τσοχατζόπουλου κάθισα στο εδώλιο του κατηγορουμένου για "εσχάτη προδοσία" γιατί αποκάλυψα στο "Έθνος" τον κατάλογο με τις αγορές που σχεδίαζαν να κάνουν. Τότε καμία Ακρίτα και κανένας "συστημικός" δημοσιογράφος δεν με υπερασπίστηκε παρά μόνο ο νυν Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου ο οποίος και με αθώωσε !!!

Αλλά να σας πω και κάτι άλλο. Κάθε φορά που συναντώ τον Τσοχατζόπουλο φεύγω με γεμάτο το δημοσιογραφικό "σακούλι" μου.
Μόνο που το δικό μου "σακούλι" είναι διαφορετικό από εκείνο της Ακρίτα. Το δικό μου γεμίζει με πληροφορίες και εμπειρίες ζωής από έναν άνθρωπο που από τα ψηλά βρέθηκε στα κελιά, ενώ εκείνης το "σακούλι" γέμιζε με ζεστό χρήμα...

Μπορεί να μας πει η κυρία Ακρίτα πόσα χρήματα έχει πάρει από το ΜΕGA και πως τα έπαιρνε; Οι καταβολές γίνονταν ονομαστικά ή μέσω εταιριών και που; Στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό; Τι φόρους έχει πληρώσει; Έτσι από περίεργα ρωτώ. Απλώς για να ξέρω να πω στον Άκη την επόμενη φορά που θα πάω να τον συναντήσω στον Κορυδαλλό καθώς την τελευταία φορά δεν πρόλαβε να μου ολοκληρώσει μια ενδιαφέρουσα ιστορία για έναν από τους παλιούς έρωτες του Αντρέα...

Εγώ Έλενα Ακρίτα καταλαβαίνω γιατί κόπτεσαι που εξακολουθώ να συναντώ τον Άκη ακόμη και στην φυλακή... Άλλωστε δεν είσαι η μόνη. Πόσοι και πόσοι σαν και σένα που βρέθηκαν πέριξ της εξουσίας του ΠΑΣΟΚ δεν Φοβούνται μην μιλήσει ο Άκης και βγάλει τα άπλυτα στην φόρα... Όχι μόνο τα οικονομικά αλλά και τα ερωτικά...

Αν έχεις καμία απορία μπορώ να σου την λύσω. Και εάν δεν μπορώ εγώ θα ρωτήσω τον Άκη που μου τηλεφωνεί συχνά από την φυλακή...
http://fimotro.blogspot.gr/2014/12/facebook_18.html