2 Σεπ 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ>Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ -Πολύ σύντομα θα ανακοινώσω τις αποφάσεις μου. Θα πρέπει ο σημερινός πρόεδρος του να αποφασίσει εάν έχει θέση στο ΠΑΣΟΚ...

Photo>Παναγιώτης Τζάμαρος (FOSPHOTOS)
-Θα υπηρετήσω την απαίτηση μιας καινούργιας αρχής του κινήματος...
Είπε ο Γιώργος Παπανδρέου στην διάρκεια της χθεσινοβραδινής εκδήλωσης. (Διαβάστε εδώ ολόκληρη την ομιλία του)
Λίγο αργότερα θα βρισκόταν στο επίκεντρο
της φιλικής-οικογενειακής παρέας.
.Πρόεδρε συγχαρητήρια. Η ομιλία σου έδωσε σε όλους απαντήσεις. Ακόμη και στους συνομωσιολόγους που υποστήριζαν ότι συνομωτήσατε για να να μπει η Ελλάδα στον μηχανισμό...
Παπανδρέου>Εχω ακούσει τα πάντα όλα αυτά τα χρόνια. Ξέρετε, εγώ δεν κρύβομαι. Ζω μέσα στον κόσμο...Και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, δεν βρίσκομαι σε γυάλα...
.Πρόεδρε, κάτι πρέπει να γίνει μετά την υποδοχή του κόσμου. Ολοι μας περιμένουμε τη επιστροφή σου....
-Παπανδρέου>Πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα ξεκαθαρίσει το τοπίο. Να ξέρετε πάντως ότι δεν πρόκειται να αφήσω καμμία πρόκληση αναπάντητη...Οσο για την επιστροφή μου. Εγώ πάντα ήμουν και θα είμαι εδώ. Πολύ σύντομα θα ανακοινώσω τις αποφάσεις μου με γνώμονα την υπεράσπιση της Δημοκρατίας στο τόπο μας. Για την Δημοκρατία αγωνίστηκε η οικογενειά μου, ο παππούς και ο πατέρας μου...
.Πρόεδρε, το όνομα ΠΑΣΟΚ σου ανήκει. Δεν μπορεί να το καπηλεύονται άλλοι...
Παπανδρέου>Οπως αντιλαμβάνεστε εγώ γεννήθηκα μέσα στο ΠΑΣΟΚ. Δεν θα είμαι όμως αυτός που θα βάλω ταφόπλακα στο κόμμα που ίδρυσε ο πατέρας μου. Αν χρειαστεί θα αγωνισθούμε από άλλο μετερίζι. Θα πρέπει ο σημερινός πρόεδρος του να αποφασίσει εάν έχει θέση στο ΠΑΣΟΚ...
Η παρέα διαλύθηκε αργά το βράδι με την αίσθηση ότι ο Παπανδρέου έχει ήδη "επιστρέψει"...








http://kourdistoportocali.com/post/37698/gap